2012-11-04
10:59:39

Resten av höstlovet :)
Torsdag : Tog det bara lugnt och så (:, hände inte så mycket, var och handlade med pappa och bara kollade på film och somnade tidigt :) 

Fredag : Gick upp klockan 6 -.-, kunde inte sova längre aja. Fixade till mig osv . Sedan vid 11 tog jag bussen tillsammans med Sandra till Bettan, fast sandra drog till Resecentrum. Hos bettan så snackade vi oså sedan så drog hon och Rainer så Var jag Barnvakt åt Jossan, Emil och Kevin. Kirre hjälpte till en stund innan han drog ut :) 
Aja vi kollade på Teve, Kollade när Emil spelade och så dansade Emil och Jossan typ pardans eller något, sjukt gulliga !!!  Vid halv 10 på kvällen eller någonting så kom dem hem igen och då kollade vi på Teve och snackade oså, Sedan gick vi alla och lade oss :) 


Lördag : Vaknade vid 9 av att jossan öppnade och stängde dörren och kollade in på mig hahahah xd Sedan kom Emil in och snackade med mig oså, Sedan drog vi till Vardagsrummet där Jag, Jossan, Emil, Kevin, Bettan och Rainer kollade på teve och snackade ^^ Sedan vid kvart över 11 drog jag ner till spårvagnen och drog till Resecentrum och tog bussen Hem :) Sedan låg jag bara i sängen typ hela dagen och lata mig och försökte friskna till min förkylning och nu känner jag mig mycket bättre !! :) 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: