2012-10-07
11:53:00

Dag 7 - En person som kommit mig närma på kort tid och varför
Ja som sagt, hade ett par underbara grannar över mig som bodde här ett ganska långt tag osv. Sedan så flyttade dom och vi fick nya grannar. Det är en tjej som heter Elin, Hon bor där tillsammans med hennes pappa och bror. Fast hon bor där varannan vecka . 
Ja som sagt, vi har bara varit några gånger. träffade henne för typ 3 veckor sedan för första gången, sett henne förut men vi har aldrig varit bara snackat. Och då så var vi hon jag och mitt ex.. Aja, Men det som är så kul är att hon och jag vart som bästavänner direkt samma dag vi hade jättekul och nu träffar jag henne typ varje dag, jävligt ofta. Helt sjukt att vi kommit så nära varandra på så lång tid. Hon är en underbar person och grymt snäll och roligt!, Glad att jag träffade henne, ångrar inte en sekund ! :) Puss <3
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: