2012-10-12
20:40:22

Dagen
Helllu, typ lång dag i skoolan .. 
Teknik - So - Lunch - Engelska - Syslöjd
på tekniken hade vi vikarie och så bygger vi broar .. aja iallafall .. På SO:n så hade vi genomgång bara osv , sedan kom det typ ett samtal i telefonen i klassrummet så att alla elever hörde det var en lärares man som pratade och han friade till en lärare .. SÅ GULLIGT !! :d och hon sa JAA :D aja iallafall . 
Sedan efter skolan så hämtade pappa mig, när jag kom hem så tog jag macka och sedan fixade mig och gick till bussen ^^, satt helt forever alone på bussen men aja .. 
Sedan när jag kom till Resecentrum så stod Nicklas där och väntade på mig så gick vi till bilen, hans morsa sjusade oss till dom ^^ När vi kom hem till Nicklas så lyssnade vi på musik och såg på skräckfilm Children of corn eller något ... Inte direkt läskig och inte direkt så bra men den dög väll hah xd 
Aja sedan kollade vi på teve och sedan gick till Spårvagen och åkte till Marielund och gick till busshållsplatsen vid Statoil där Jesper och Sandra stod och sedan kom bussen så drog jag och Sandra hem. och nu har jag precis ätit mat och sitter här och lyssnar på musik och är fett trött.. 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: