2012-10-09
21:22:47

Dagen
Heeej :) idag väldigt kort dag :) och en väldigt bra dag :) Matte - Engelska, slutade klockan 11 idag (: 
fick se mitt matteprov idag vart väldigt nöjd med resultatet faktiskt !! :D Aja vid 11.53 tog jag bussen till Bettan och Kirre. Kollade på när Kirre körde Gta, och vid 10 i två så gick vi till Coop och mötte Elin och sedan gick hem till Kirre igen och han fortsatte spelade :), sedan kom Kevin, Bettan, Jossan och Emil hem :) Och Bettan och Kevin hade tvättstugan osv, Sedan vid 3 i think så kom Nicklas :), och Kirre och Nicklas spelade något spel .. ovanligt. Aja sedan vid 4 så gick jag, Nicklas och Elin till Busshållsplatsen vid Netto och träffade Jesper och Sandra och snackade och så och sedan kom Anton .. Sedan så gick vi till Coop vid spårvagnshållsplatsen där kirre satt och väntade på oss, och sedan tog vi spårvagnen till söder och Jesper hängde inte med för han skulle gå till graven med sin släkt..  Aja vi hade ganska skoojj, först gick vi till P-huset och då kom P-lisa och vart sur att vi var där hahahah xd sedan drog vi till BR och Lekia HAHAH då kastade Kirre en innebandy boll på Elin och då kom hon som jobbade där och vart skit arg osv AHAHAAHAH fett nice !! <3
aja sen så drog jag, Elin och Sandra hem och nu sitter jag här och lyssnar på musik och tänker och bara tar det lugnt :) <3
imorgon blir dt en lååång dag :oo 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: