2012-10-06
10:26:25

Gårdagen
Gårdagen började med att man vaknade kvart över 6 och fixade sig och så. Tog ju ett tag innan man kunde göra frukost pga att en jävla getingjävel var i köket -.- Aja ganska lång skol dag .
Teknik - So - Lunch - Engelska - Syslöjd
Efter skolan gick jag hem direkt fixade mig osv. Sedan tog jag bussen till Bettan, för jag skulle vara barnvakt åt Emil, Jossan och Kevin. Nicklas och Kirre var oxå där, och Barnen var ovanligt lugna som tur :). HAHAH, Sedan vid 8 någongång så kom Bettan och hennes man hem och då drog jag ut med Nicklas och Kirre en stund. Vi drog till Resecentrum där vi träffade Jessica och Amanda, ingen jag känner `? Sedan drog vi mot myway.. På vägen till Mayway så träffade vi Adam, Fredrik, Linus och någon jävla jobbig typ -.-. Adam var lite fjortisfull i think.. Paalllla -.-
Aja sen drog Adam och dom och vi fortsatte och Den jobbiga jäveln hängde ju såklart med, Nora eller något -.- 
Sedan vid Rådhuset träffar Vi Evelina och Josef ^^ :) Så dom hänger med upp till Mayway. Sedan när vi kommer till Mayway så drog jag och Evelina ner mot Rese, asså pallade verkligen inte med den dära jobbiga jäveln asså usch -.- Sedan satt vi där och väntade och då kom Josef så han och Evelina gick i väg och snackade och jag satt kvar och vänta och såklart kommer Adam tillbaka FEEEEETTTTTT jobbbiiiiggg.. Sen kom äntligen bussen Fast såklart så sätter sig Adam och Fredrik med oss -.- Sen när jag kom hem så stod Elin, Malin och Jesper där så vi drog hem till mig och gjorde Pomme med hamburgare och sen bara chillade. Ensam hemma WTF (: 
Aja vi somnade väl vid halv 4 eller något, Ganska niiiccce dag. Idag blir det att Fixa Tårta och städa hela lägenheten så vi kan fira Mamma när hon kommer hem från Ålandskryssning i kväll ^^ (:
Hoppas ni hade en bra dag , kram ! :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: