2012-09-27
21:12:14

Dagen -.-
Hallu, inte så lång dag i skoolan idag Svenska - Bild - Lunch - Kemiprov 
Vaknade vid kvart över 6 imorse gick till hallen och tänkte hur mår jag ? , kände mig inte direkt så bra, tog en pytteliten tugga av min macka sen slängde jag den, ingen aptit.. Men pallrade till skolan iallafall, Svenskan läste vi typ bara och på bilden målade vi, och min klass är omogen, Eh ja ?? 
sedan åt jag 3 pastar bitar i skolan.. inte mycket som sagt, sen gick jag och hade prov, sen skönt att komma hem, det första jag gjorde när jag kom hem var att krypa ner under täcket i sängen och sova, sov faktiskt en halvtimma. Sedan åkte jag och mamma till Lidl i finspång och handlade, sen stod vi på parkeringen och väntade på elin i en timma -.- Sedan när hon kom så åkte vi till affären i rejmyre och sedan hämtade Joel, ( barnvakt åt min brors barn ) sedan när vi kom hem till dom så lagade mamma köttfärsås och pasta, jag kollade när Joel spelade Wii, sedan skulle vi äta men jag tog ingenting för jag kan inte äta, och jag hatar att vara sjuk, och nu precis kom vi typ hem och jag har fått i min kräm idag iallafall, blir väl strax att hoppa i sängen, vill bli frisk, men blir hemma från skolan imorgon så det får bli sova länge och ta ett varmt bad.. :o 
Ingen outfit idag pga att jag är sjuk ..

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: