2012-09-25
19:25:03

Dagen :D
Heej äntligen hemma !! :D:D 


Hade en kooort skoldag, Matte och Engelska. 
Sedan åt jag i skolan, sen va lite med jesper sen vid 5 i tolv så gick jag till bussen och väntade på den, för att sedan åka till bettan, hon kom typ precis när jag var utanför typ ^^ sedan gick jag upp med henne och hennes son Emil. Jag, Bettan, Kirre och Emil satt i soffan, kirre satt vid datan och spelade som vanligt, och Emil höll på med Kevins telefon och lyssna på massa musik sen satt kirre på musik osv .. Sedan gick Emil in i rummet och Kirre satte på Gangnam style -.- så kommer Emil ut från rummet och började dansa för fullt, haha xd 
Efter ett tag så kom Nicklas och joina oh så gick jag och Bettan och hämtade lilla Jossan på dagis ^^ 
Sedan när vi kom tillbaka till Bettan så satte vi på MarioCart så Emil och Nicklas satt och spelade det i typ 2 timmar xd Sen så satt vi och chilla osv, sedan vid 6 så skulle nicklas och Kirre dra så jag hängde med för skulle hem, Så Kirre sjussade mig med sin BMX ner till Resecentrum ( JAG ÖVERLEVDE ;O )  aja sedan väntade dom på att min buss skulle komma, och
nu är jag hemma och ska sedan se på Ung&bortskämd med Jesper :D 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: