2012-09-26
21:20:00

dagen + outfit
Heej, ganska kort dag idag oxå bara idrott och So slutade vid 20 i 12 då jag cyklade hem och fixade mig för att sedan ta bussen till bettan igen :) När jag kom till bettan så gick jag, Bettan, Kirre och Nicklas till dagis och hämtade Jossan Och Emil :) Sen så spelade Emil och Nicklas Wii - MarioKart ^^ och vi hade kul med mycket skratt :) Sedan så satt vi bara och chillade osv :), Sedan så skulle Kirre och Nicklas ut så Nicklas fråga om jag ville med så jag hängde med dom ut, så vi gick till Rese och sedan tog bussen till söder och gick till Videoöst och träffa Adrian och Oliver och satt och hängde där osv, Sedan när vi vart där ett tag så såg vi Pontiac komma(: så Kirre, Nicklas, Adrian, Oliver och jag gick bort dit och så frågade grabbarna om Autograf och dom var typ värsta typ exited ( stavning ) över att dom fått autograf. Sedan så gick vi till söder då Oliver drog, så vi gick till Phuset var där i 5 min ?? vet inte ens varför vi gick dit, Sen så gick vi ut och bara gick och satte oss någonstans och sen drog vi till söder där jag Kirre och Nicklas åkte till Resecentrum så satt vi där i 20 minuter sedan kom min buss :), ja och nu är jag hemma och ska läsa lite på kemiläxan, Provimorgon ^^ (: 
KRAM 
 
helt ofixad, kom precis hem men aa (:

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: