2013-02-10
14:46:24

right by my side
Förlåt, dålig uppdatering igår .. 
Aja igår var jag Hanna Sandra och Jesper på busfabriken oh roade oss (: 
Ganska kul oså, bästa var nog studsmatta och att man får göra sin egen mjukglass, MUMS (:
Idag blir det att bara slappa, Ska käka tacos idag med min familj, ska bli gott. 
Ska baka bröd snart, eftersom vi har prov på hkkn imorgon så ska jag öva idag och hoppas att det blir bra :p 
Vill bara att det ska bli torsdag då lillfisen kommer och att på fredag ska jag till badhuset med Lisa, Ikis & Jenna eftersom våran skola har friluftsdag. Men kommer nog inte bada, blir väll kanske att ta något dopp, men annars skulle vi nog bara sitta i bastun och roa oss, Sen är det äntligen SPORTLOV ! (: 
Ska alla göra på sportlovet? (: 
 

Kommentar:

Fin blogg du har! Bloglovin byte? :) kram

2013-02-10 @ 16:55:13
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: