2013-01-04
13:07:32

Mitt 2012
Jag har haft ett ganska bra år, och ändå inte.. 
Aja iallafall mitt år började med att jag hade en halsböld och halsfluss så fick äta penselin, Detta hände exakt den 1 januari 2012.. Och i början av året ända till April var jag oxå tillsammans med Robin.. Sedan någongång efter typ vid den 11e januari vart det Bodaborg med Kyrkan och massa friends, vi hade jättetrevligt, sov i ett hus i simonstorp och hade allmänt trevligt ! (: På påsklovet åkte jag till polen med konfirmationen, hade grymt trevligt med allt folk, som sagt, saknar Polen, vill dit igen. Bästa det här året.. 
På sommaren var jag på Liseberg två gånger, Ena gången med Jesper, Sandra och Jesperskusin ( sov i göteborg) och andra gången med Sandra och Pappa (: Jag har oxå lärt känna massa nytt folk ! (: Sedan har det oxå hänt mindre bra saker, men det är ju inget att tänka på nu :) 
 


Kommentarer:

Sv; Tack vad snällt :) Allt är bara bra, sj?

2013-01-05 @ 21:51:48
#2: Annie

Vilken mysig blogg du har :)

2013-01-18 @ 02:56:11
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: