2013-03-03
21:13:05

Helgen
Inte bloggat på ett tag :o Inte haft tid typ. 
Igår så var jag i stan med min far och köpte en present åt min storesyster & en HDMI kabel. Sedan så sjussade pappa mig till Resecentrum där jag skulle ta ut pengar oså. Där träffade jag min syster, Hanna & Olivia . Tog ut pengar och väntade på att Sandra skulle komma. När hon kom så var vi med min syster & de och väntade på annat folk. För att vi skulle köra laserdome . (: sen när alla kom så åkte vi till laserdome. Vi som körde var jag, Emma , Jenny, Olivia , Malin, Mathilda, Josefine, Amanda, Felicia, Hanna, Min syster, & Sandra :) Vi var 6 st i varje lag. :) 
De andra laget vann båda omgångarna. :). Första omgången Fick jag  - 2800 någonting, Fråga mig inte hur för ingen aning ( första gången jag körde :o ) Sen andra omgången fick jag 1000 poäng något xd Aja sen så gick vi till donken & käkade & gav min syster presenter & sjöng lite tyst .. HEhe xd Japp, Sedan så drog alla & jag & sandra oxå .. :) 
Sen idag så var min syster & en som heter Malin här & fikade oså Sen åkte vi ner till farfar och sa hej. Sen har jag bara chillat oså. Ska snart sova så att jag orkar av morgondagen då det är skola igen .. :) 
 
Vad gjorde ni i helgen ? :) 
Hoppas att alla hade en bra helg ! 
 

Kommentar:

Låter som en rolig helg :D

Tack snälla du<3

2013-03-04 @ 12:51:29
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: