2013-03-31
21:34:28

hello goodbye
Nu är jag äntligen hemma ifrån Allingsås, Var där hos syster med hennes hund ^^ 
var kul att träffa henne igen oså :) varje gång vi var ute med Masy så gick vi förbi massa hagar där det fanns hästar & alla hästar gick typ efter oss (:, sen i fredags kväll så släppte vi masy lös & då började en häst springa i sin hage & Masy sprang in i hagen och typ jagade hästen, ( snacka om rädd ), men det gick bra som tur. Och igår morse så hade en som jobbade där vid hästarna oså hunden med sig som inte masy fick träffa pga att Masy är sjuk, hon har KennelHosta :/, så då fick  vi gå en genväg så vi gick på en steg emellan två hagar i båda hagarna fanns 2 hästar som travade lite sakta emot oss och ena hästen i ena hagen fick damp och sparkade på staketet & vi bara sprang iväg , haha fyfan, galen häst. Aja iallafall snart ska jag ut en sista runda med Masy & sen sova, hoppas att jag får sova inatt ... 
 
Lite bilder på mig, syrran & Masy . 

Kommentarer:
#1: frida

åh vad gullig vovve :D

2013-04-06 @ 20:08:59

Vilken söt hund!! :)

2013-04-08 @ 18:00:52
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: