2013-09-01
11:43:19

Miley cyrus
Heej! 
Jag tänkte nu ta upp om Miley Cyrus. Förr tyckte jag om henne hon var fin osv. 
Jag älskar fortfarande hennes låtar men på tal om förändring. Hon hade fint hår och var en bra människa.
Men nu, nu har hon klippt av sitt hår och typ blivit porrstjärna. Det är inte längre Miley cyrus - Hannah montana
man snackar om nu längre. Man undrar vad som hänt med henne. På ganska kort tid har hon 
förändrats som fan. Så nu är min fråga: 
Vad tycker just du om Miley Cyrus?
 
 


Kommentarer:

hon har förändrats as mycket! hon har blivit en helt annan person. Men Smiler som jag är så älskar jag henne no matter what. Hennes låtar är super bra men det är mest hur hon beter sig som inte är ..lika bra. Hur har blivit helt annorlunda men det är hennes val och hon får vara precis hur hon vill man behöver inte gilla det. Bara hon är nöjd, sedan tror jag det är mycket för att skapa rubriker.

2013-09-01 @ 12:37:59
#2: Amanda

Håller med dig som skrev kommentaren innan. Som sagt är jag en Smiler och tycker hon är grym på att sjunga och hennes låtar är jättebra. Jag stör mig väl lite på hur hon beter sig på scenen osv. men hon är vuxen nu och får bestämma själv. Alla går ju vidare i livet och även hon. Jag tycker hon är grym även fast det finns dåliga sidor med hon nu.

2013-09-01 @ 17:04:45
#3: Tilla

Har läst förut att hon inte vela vara "barnstjärna" Jag tror att det är hennes sätt att "slå sig fri" det. Vilket är himla synd! Det blir så fel. :/

2013-09-01 @ 17:07:18
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: