2012-11-01
10:11:11

En del av mitt höstlov :)
Måndag: I Måndags så åkte jag och Sandra in till stan :), vi var hos bettan och va där en stund, sedan drog vi ner till Resecentrum och träffade 2 muppar ... som sagt .. Snackade oså, och sedan drog vi hem och bara chillade, såg på film och käkade .. sen hände det inte så mycket
 
Tisdag: Jag och Sandra tog bussen 11.00 till Bettan där vi satt och snackade oså, sedan drog hon och Kirre till Sjukhuset för kirre skulle kolla EKG och lungorna.. Så jag och Sandra var kvar och kollade på tv. Sen vid 2 så gick vi till Dagis och Hämtade Jossan och Emil och sedan gick hem och kollade på teve osåå.. Sedan när Bettan hade kommit hem så var vi där en liten stund och sedan drog vi till Mc och tog en pomme och Milkshake (((: 
Sedan drog vi ner till Resecentrum och träffade dom dära mupparna igen ... Sedan hem och bara chilla. Sov hos Jenna med Sandra :) 

Onsdag : Gick från Jenna vid 9.. gick hem och fixade mig och käka och duscha oså, Sedan vid 1 så tog jag bussen till Bettan och var där och snackade och hade trevligt.. Sedan kom nicklas och vi åkte hem till honom och kollade på film ^^ Sedan drog vi till Kirre igen och gick till netto och sedan till bussstationen där dom väntade med mig tills min buss kom :) 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: