2012-10-07
21:40:45

dagen
Helloooo :) 
Dagen började med att jag vaknade vid 8 -.- skit trött .. aja iallafall då satte jag mig vid datan och såg film och lite (: Sedan vid 11 hjälpte jag pappa i tvättstugan och sedan bytte om och fixade mig. Efter jag fixat mig så kom Elin och vi gick ner till konsum och laddade på busskortet och sedan åkte till Kirre. Vi var en stund hos kirre eftersom han spelade GTA ... ( ovanligt.. ) aja, sedan drog vi ut. Elin sjussade mig på Rainers cykel och dom andra cyklade också, vi cyklade till Sams gård ^^ Satt där och hängde ett bra tag med Johan, Sam och Henrik.. Sedan efter ett tag så cyklade vi hem till kirre igen och satt där och chillade. Kirre och Nicklas spelade något tvspel.. Och sedan åt dom. Och vi kollade på teve och bara chillade, Och sedan gick vi ut och träffade Gusten och Max som hade kommit så vi bara chillade och snackade osååå. Sedan så drog vi till bussen för vi skulle hem. En helt underbar dag idag med dom bästa !! <3
 
 

Kommentar:
#1: Anonym

Ha en bra dag! Puss

2012-10-08 @ 16:18:56
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: