2012-10-02
21:35:45

dagen
Heej, mellankort dag typ ??, Nutidsorigentering - Engelska - Lunch - prov, slutade klockan 12 ^^ <3 igentligen 11 :(
Men aja.. efter jag var klar med matteprovet så gick jag hem och lämnade min väska och plattade håret för att sedan ta bussen till bettan och umgås med henne, kirre och nicklas ^^, när jag kom så kollade vi på teve i 10 minuter sedan gick jag och bettan och hämtade kidsen :), sedan hem igen där vi snackade, skrattade och umgicks, väldigt kul, och kollade när Emil spelade GTA ( han är 4 år ;o ) men han kunde väl lite hahahaa xd aja sedan gick jag ut med kirre och Nicklas dom följde mig till resecentrum sen skulle dom dra, där väntade jag på bussen som kom efter 20 minuter, sedan hem träffa jesper kolla på Ung&bortskämd och nu sitter jag här :)
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: