2013-02-11
16:32:29

Dead inside
Kom precis hem. 
Haft en långskoldagidag.. 
Hade ju som sagt hkk prov idag att baka, Det gick lika snabbt som igår och jag är väldigt nöjd. Det vart jättegott och jättefina bröd ^^ Åt 3 st och gjorde 4 :) Fick jättebra resultat av hkk läraren oxå! STOLTTJEJ! :D
Hade mitt val idag oxå ( HKK ) Då jobbade jag tillsammans med Andapon & vi skulle göra semlor, eftersom att det är FETTISDAGEN imorgon :) Fast jag åt ingen semla, tycker inte om. Och de vart oxå bra gjorda.. Ja nu blir det snart att gå upp till mammas jobb & gå meed henne hem, sen blir det bara att ta det lugnt resten av dagen.. Ska väl se klart en film som jag började att kolla lite på igår. Hoppas ni haft en bra dag allihop ! 
 
 
Gammalbild på mig i brunt & Trixy 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: