2013-02-07
16:48:00

Like home
Ganska kort dag idag. Hade spanska prov klockan halv 11 vart klar 11 och fick sedan gå :) 
Så hade typ rast en timma oh 40 min tills nästa lektion började, Fett awes0me :) 
Aja iallafall har precis kollat Pretty little liars S03E18 med sandra, då det kom ut idag och inte igår eftersom swefilmer var ofline lr något... Men aja, bara leva med helt enkelt. Imorgon är det äntligen Fredag bara typ en vecka kvar sedan är det looov ;) 
Nästa fredag har vi typ friluftsdag hela skola åk 7-9. Så ska ta bussen in till Centralbadet med Jenna, Lisa & Ikis och sedan så kommer väl Masy och här hos mig 4 nätter ((: 
 
OLDPIC with Jesper oh Nicole & min älskade råtta (: 

Kommentarer:
#1: Sandra

Skönt med lov snart! :D

Sv; hehe ja men du skickade väl brev till din syster igår? ;) Men ja, det var så kul när man var liten och hade brevvänner.. Nu har man bloggvänner istället! haha :) Men jag skickar ju brev till Tommie iallafall.

2013-02-07 @ 17:07:39
#2: Thea

Fin blogg du har!
Kolla gärna in min blogg!

2013-02-07 @ 21:08:55
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: