2013-02-03
17:04:47

sweet nothing
 Jahopp, förlåt för dålig uppdatering men har typ alltid fullt upp på helgerna oså. 
Igår så var jag i stan med Sandra, Ayda , Jeppe och Tim, Vi såg på bio och såg :TEXAS CHAINSAW 3D. 
Alltså typ en film baserad på motorsågsmasaken.. 
Så den började vid 22.00 och sen vid 20 i så drog jag och Sandra till spårvagnen oh åkte ner till Resecentrum för att ta bussen hem, Där träffade vi Felicia och Mathilda, så vi åkte med dom (: 
Sen såg vi resten av Sinister som jag och sandra såg i fredags grymt läskig film, Värd att kolla på (: 
Sen idag vaknade jag vid 11 tog det bara lugnt och sedan bakade vanlijbullar md mamma som nydligen vart klara typ, skitgoda :D Vart 48 st  (: Aja, nu gick sandra hem och åt så passar på att blogga lite, Hon kommer snart ner igen så ska vi se på en film och sedan blir det att äta. Imorgon är det skola igen och jag slutar 20 över 4. Så kommer bli dålig bloggning imorgon mee :( 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: