2012-10-22
20:53:17

Dagen
Heeej, ganska lång dag men den gick ganska snabbt .. 
Mentorstid - Spanska - Svenska - Lunch - Fysik
Slutade 10 över 2 då jag gick hem och fixade mig för att sedan ta bussen till stan. Sedan tog jag spårvagnen till Nicklas. Vi gick in och kollade på film. Vi kollade på halva filmen sedan kom Zaid och vi snackade oså, och sedan såg klart på filmen och snackade lite. Sedan tog vi Spårvagnen till Resecentrum där dom satt och väntade med mig när jag väntade på bussen ^^ Sedan drog jag hem, och nu sitter jag här och tar det lugnt , ganska härligt dag. Imorgon blir det att åka till Bettan och vara barnvakt åt josefin och vara där med alla där och sen barnvakt åt josefin igen och sedan chilla 
 
KRAM 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: