2012-10-19
23:30:08

Dagen
hellu :) Typ lång dag men den gick ganska snabbt :) 
Teknik - So - Lunch - Engelska - Slöjd
Ja skoldagen gick ganska snabbt, mycket skratt och prat på slöjden, grymt härlig lektion ska jag säga ^^
slutar 5 i 3 idag då pappa hämtade mig efter skolan så jag kunde åka hem och duscha och så, sedan så åkte jag och pappa och handlade och sedan så sjussde han in mig till Resecentrum där jag träffade Nicklas, :) 
Vi åkte spårvagn till hörsal sedan gick vi en bit och gick till videoöst och träffade typ Johan, Adrian, Sam och några andra ;ooo 
Sedan så efter en stund så drog jag därifrån och mötte Jesper någonstans ?? Aja när jag mötte honom så gick vi till Videoöst igen, och då kom Nicklas ut så gick vi till Mayway, sedan så drog jag och Jesper till Graven :/ sedan tog vi spårvagnen ner till rese där vi sedan tog bussen hem efter en härligt, Regnig dag :o 
aja nu sitter jag här och chillar med musik och ska strax sova .. 
imorgon blir det att se på Paranormal activity med Sandra, Elin, Klara och kanske Jesper, härlig dag som sagt :D 
 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: