2012-10-16
20:41:18

Dagen
Heejjj :) Slutade klockan 11 idag :) Matte - Engelska 
på Engelskan hade vi vikarie så Jag och en i klassen satt i sal 21 och försökte fixa med våran redovisning men självklart så är våra datorer på datan CP så nej nej det gick ju inte FUCK THAT ... aja sen vart det PANNKAKOR i skolan :D:D aja .. 
Sedan tog jag bussen till Marielund där jag gick till Bettan och Kirre och satt där och chillade :;D
Sedan vid 2 gick Bettan och hämtade ungarna på dagis så då kom dom hem och sedan så kom Kevin hem . :) Och sedan kom Nicklas så satt vi alla där och chillade oså :D 
Sedan vid 10 i 6 så drog jag till spånkan och åkte ner till rese och tog bussen hem och käkade mat och nu sitter jag här och chillar :) <3 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: