2012-10-06
22:10:33

Dagen
Hellluuuu (:'
 
Började med att jag vaknade vid halv 10, Jesper, Elin och Malin sov .. :) 
Sedan så satte jag mig vad datan och bara chillade och sedan tog en dusch, Och när jag hade duschat så hade malin vaknat och hon klagade på jespers snarkningar hah xd Sedan så vaknade Elin och hon klagade oxå på jespers snarkningar .. Men han vaknade typ dirket då. Och vi typ åt frukost och jag fixade lite. Sedan drog Malin hem och Jesper och Elin satte sig i mitt rum medan jag gjorde tårta till min älskade mamma som fyller år idag ! :) 
Sedan så chillade en stund och sen skulle Elin dra så jag och Jesper satte på en film och väntade på Hanna. När hanna kom så gick vi ner till Prestice ( stavning ) och åt mat Gooottiiiit och sedan gick till konsum och tankade på busskortet och åkte bussen hem hehe, sedan så fixade vi lite hos mig och då kom Mamma och pappa hem efter att ha varit på kryssning !! :) och då åt vi tårta och snackade sedan kom Max, Frida och Elin så vi gick ut med dom och hade skojj , och nu är jag hemma. så ska se klart en film som verkar grymt bra ! 
 
Kram
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: