2012-10-03
21:09:48

Dagen
Stuuddiiiedddaggg, men ingen sovmorgon inte ;o vaknade vid kvart i 7 och sedan bytte om för att sedan gå till tvättstugan, sen vid 7 kom Elin ^^ så vi snackade och lite sådär .. Sedan duschade jag och åt Hamburgare och Pomme ^^ Sedan så gick Elin hem för att jag skulle ner till kyrkan ( konfirmation ). I kyrkan så kollade jag först när Kirre, Nicklas och Zeid spelade pingis ^^ Sedan vid 2 då det började så satte vi oss allihopa i en ring och gjorde namnsakgrejj och gjorde typ lekar -.- Aja , Sedan så delade pella in alla konfirmander i grupper och vi ledare gjorde olika saker. Jag och Anton fixade korv med bröd osv och dom andra gjorde saker ;oo Aja sen vid 4 kom det en buss som vi hyrt och vi åkte till Finspång där vi bowlade. Jag bowlade med Kirre, Zeid och Nicklas ^^ HAHA jag kom 3a , nicklas sög typ men aja, vi hade 3 olika banor, dom 2 första fukkade sönder ;ooo 
Aja sen drog vi oss hemåt till kyrkan igen, men jag drog hem direkt och hämtade pengar och gick upp till mässen och spelade bingo och nu är jag häär :) HAHA xd 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: