2012-10-01
18:19:28

dagen + outfit
Heelllu :) 
lång skoldag ;oo 
Mentorstid - Spanska - Svenska - Lunch - Fysik - Mitt val, hkk 
lååång skoldag som sagt, vi fick glass på spanskan hihi :3, min spanska lärare ska sluta så hon bjöd på glasss ^^.
Sedan så fick vi gå en halvtimma innan från svenskan för min Svenska lärare tydligen skulle åka limousin ( stavning) och se på bio med hennes barn or  something ^, And på mitt val, hemkunskapen så var dom jag jobbar med sjuka så fick göra glasyr till våra chup-cakes själv, fast behövde inte diska för det hjälpte läraren miig med, och så fick jag provsmaka en chup-cake fast den gav jag till min älskade fader som fyller år idag :) <3
sen har jag inte gjort så mycket mer, ska snart göra läxoor ;) <3
 
Tröja - Ginatricot
Mjukiis - Cubus

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: