2012-10-24
21:24:36

Gårdagen
Heeej :), började med att man slutade vid halv 10 och tog bussen till Bettan där Sandra, Jossan, Bettan och Kirre var :), vi satt och snackade och sen så drog Bettan och Jossan till Läkaren med jossan då satt jag, Kirre och Sandra i soffan och chillade och Kirre spelade fifa 10 xd Så jag och Sandra satt och kollade på och filmade för kirre fick damp varje gång han inte fick mål och sådant HAHAAH XD skrattade ihjäl mig :D 
Sedan kom Nicklas oxå och kollde på när kirre spelade. Efter ett tag så kom Bettan och Jossan hem då gick jag och Sandra till Coop och köpte en festis och Chokladboll sedan gick hon till skolan igen och jag gick upp till Bettan igen och satt i soffan och chillade lite. Och kollade när Jossan lekte och snackade med Bettan oså, Sen drog hon till Dagis och hämtade Emil så jag Kirre, Nicklas och Jossan var kvar hemma :), sedan spelade Kirre och Nicklas Fifa mot varandra xd och jag typ lekte lite med jossan ^^ Sedan så kom Bettan, Emil och Kevin hem så vi satt och snackade och chillade oså :), Senare på kvällen så Drog Emil, Bettan och Emils pappa till Öppethus så jag var barnvakt åt Jossan och Kevin med Nicklas och Kirre :) Vi kollade på Teve och så kollade vi när Kirre gick runt och sjöng osv, sedan när Bettan och dom kom hem så Drog jag, Nicklas och Kirre till Spårvagnen och tog den till Resecentrum där dom väntade med mig på min buss :) När jag kommer hem så är jag med Jesper och Sandra och kollar en stund på Torka aldrig tårar utan handskar.. Fett bra, rekommenderar !! :D 
aja sen så sov sandra här å jaa ;) 
IDAG HAR JAG INTE GJORT NÅGOT SPECIELLT :)
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: