2012-09-13
15:15:19

15. En person/kändis du önskar att du träffat
Jag önskar att jag träffat en som heter Lukas, hoppas jag .. Vi började skriva med varandra för ett år sedan, från första gången han skrev så tyckte jag redan om honom. Vi snackade jämt med varandra på msn, alltid!, han var min bästa vän, han var som en bror för mig.. Skrev allt till honom, kunde verkligen lita på honom. han skrev allt till mig, jag hjälpte honom massa , fanns alltid där för honom som han fanns för mig. Han hjälpte mig och kunde alltid få mig glad, bara att se han logga in på msn gjorde mig superduperglad. Han hade en väldig stor plats i mitt hjärta, även om jag inte kände honom så skulle jag vilja känna honom, skulle vilja vara med honom varje dag, krama om honom när han var ledsen och trösta honom. Men så kom det en dag för några månader sedan att en bild han hade på facebook var inte han utan en kille som hette kyler krunk. Massa andra tjejer började hålla på och säga att han var fake och allt. Jag trodde honom och en som heter Elin hade till och med träffat honom. Helt plötsligt tog han bort facebook, han sa att han skulle bevisa att han var äkta, han skulle ringa mig, han skulle gå hit för att bevisa. sen är hans msn borta. Jag tänkte : när kommer han ? . gått flera månader nu. Jag saknar honom massor, han är helt fucking jävla borta nu och det gör himla ont att veta att han är borta. Frågan är ju om han var han, om han var den han sa att han var och inte någon gubbe. vilket jag inte hoppas att han är . jag älskade honom. nu är han borta. vill bara se hans namn och bild logga in på msn, det skulle göra mig väldigt glad. men det kommer aldrig hända. han är borta och det är hemskt, vem ska jag nu prata med allt om? vem ska nu göra mig glad. om han bara kunde logga in en endaste gång .. :( 

Kommentar:

härligt tjejen :) ledsen för jäääääääätte sent svar :)
allt är toppen med mig :)

2012-09-13 @ 16:38:38
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: