2012-09-22
23:52:40

dagen + outfit
Har jag inte världens bästagranne eller ? :D:D 
Hon fixade så jag fick hennes internet på mobilen så har USB sladd i datan
och delar så jag har internet på datan !! :D:D
superglad !! 

Idag har jag inte gjort så mycket, jag var i stan med pappa och jesper, köpte en ram och kollade på råttbebisar dom var skiiitt söta !! :D aja sen drog jag och jesper till mc donald och beställde mat som vi kunde ta med oss hem och äta, sen kollade vi på film sedan gick han så jag spelade lite sims 3, sedan gick jag ut och pratade med Robin och Elin, sedan satt vi i porten och sen gick vi hem till mig och pratade, chilla och busade lite, KUDDKRIG :oo 
sedan skulle Elin hem så jag och Robin såg 2 filmer och nu har han precis gått hem så jag sitter vid datan :D:D as glad, vad vore jag utan min data ?? Och det regnar NON-STOP här, regnat sen igår eftermiddag, när fan ska det ta slut ?? :o  aja


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: