2012-09-19
21:04:04

dagen + outfit + R.I.P
Heej
 
vaknade vid 7, skööönt sova länngee :D 
sedan var det dags för skola, lång dag !!
Idrott - So - Lunch - Matte - Spanska
På idrotten hade vi origentering ;o, sprang/ gick / joggade/ gled tsm med 2 andra i min klass
självklart så har man converse på sig, och trampar i lera och blir helt blöt, vart att dra hem
och byta skooor och tröjja :) sen gick jag ner till ip igen
sen hade vi lektion såklart :), efter skolan väntade jag på ikis, lisa och sofia så cyklade vi till kyrkan
är ju ungledare för konfirmander, första dagen idag så var ganska kul och skojj, sen hem och  chilla i 15 min
för att sedan dra upp till mässen och spela bingo, vann en filt och tvättlappar till mammi ! 
aja nu är jag hemma, ska göra läxor osv .. <3
 
tröja - HM
byxor - Cubus
tubtop - HM
Tjocktröja - Stadium 
 
R.I.P
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: