2012-09-16
12:10:56

SVAR PÅ FRÅGESTUND !

Vad ser du helst på för typ av filmer?
Jag kollar på skräck, komedi, drama

Gillar du flip-flops?
Nja, går inte i det så mycket så lite kanske.

Bästa sättet att äta en ballerinakaka på?
Ta bort det ljusa, sen äta chokladen ! :D

vem e din bästa vän =)
Josephine, Jesper, Jenna, Sandra

Vilka ställen köper du oftast dina kläder?
Hm, Cubus, Gina tricot, New Yorker, Monki

Hur många grabbar har du haft?
oseriösa : 8, Seriösa : 2 

Vilken är din favorit låt?
Det finns väldigt många, så vet inte

Har du några syskon?
3 st , en syster ( riktig) och 2 st halv bröder

Har du haft några seriösa förhållande?
Ja det har jag

Favorit blogg?
Vet inte, läser väldigt många

Om du skulle få umgås med en kändis för en dag vem skulle du välja då?
Vet inte, men kanske typ Shakira eller någon sådan

Har du kysst någon? (inte dina bäsa kompisar! )
Ja

varför börja du att blogga? :P
Jag vet faktiskt inte, bloggat ganska länge, ville väl testa att göra något :)

Vad gör dig gladast/lyckligast?
Lyssna på musik

Vad gör dig mest ledsen?
Falska personer..

Hur mår du nu?
sådär.

Om du skulle fått önskat dig en sak vad skulle det vara då?
Ingen aning faktiskt

tyckeru om bullar elle?
Jaa, Vaniljbullar !! :D 

haru nångång träffat nån du inte velat träffa?, i så fall vem?
Ja, en som heter robert, han var psyk eller något ? 

vicken är din favoritisfilm?
Ingen aning, finns as många ! 

finns det någon som vet allt om dig?
Ja, det finns det

vad är det allra bästa som har hänt dig i hela ditt liv?
Det vet jag faktiskt inte, inget jag kan komma på nu iallafall

har du nångång varit kär i din bästa vän?
Ja :$

vad får dig att tänka på annat när någonting har hänt?
Musik och att vara med folk

vicket är ditt läääängsta förhållande som du har haft? och med vem då?
oseriöst 3 år med jesper, och seriöst 4,5 månader med robin

varför gillarunte skolan? den är väl nice...haha
Tråkigt, och beror på vad man gör på alla lektioner

vad vill du bli när du blir vuxen och ska börja arbeta?
Jag vet faktiskt inte, vill jobba med djur tror jag

har du nångång varit utomlands? var i så fall?
Ja, Tyskland, Danmark, Finland, Riga

vicken är din favorit bok? :D
Jag vet faktiskt inte

vad är det finaste du har?
Kläder och smycken typ ? 

vem är din idol?
Jadu, finns många 

haru nån förebild? vem då?
Nej, inte direkt. 

nånting du alltid kommer att minnas...?? 
Allt som handlar om mitt ex jimmy .. 

vad är det bästa du vet?
Lyssna på musik :), vara ensam hemma 

nämn endast TRE saker du inte klarar utan?
Datorn, Mobilen och musik :D

vad är det första du kommer att göra när du flyttar hemifrån och skaffar dig en helt egen lägenhet?
Skaffa husdjur i think :)

vad är det finaste någon har gjort för dig/ till dig?
Jag vet faktiskt inte

Vilken är den bästa bilden på dig?

Den här tror jag (:


Bästa färgen? Varför?
Rosa, Svart och Vit, jag gillar färgerna :)

Vad skulle du klä dig i om du skulle på nobelfesten?
Något snyggt (:

Vilken superkraft skulle du vilja ha?
Skulle vilja kunna göra mig osynlig , och läsa tankar 

Bästa stad i Sverige och varför?
Norrköping, det är fin osv

Bo på en båt resten av ditt liv eller aldrig mer se havet?
Det vet jag faktiskt inte, tror att jag skulle välja att aldrig mer se havet

Den finaste filmscenen som finns?
När två stycken pussas typ ^^

Vad kommer dina memoarer heta?
Ingen aning vad det är ? :o

Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster?
buskar, lekpark och lägenhetshus

Vilken är den bästa respektive sämsta boken i din bokhylla?
Ingen aning :o

Knäppaste stället du har somnat på?
Skolan :ooo


Kommentar:
#1: Emmy

Bra svar :)

2012-09-17 @ 20:45:08
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: