2013-08-29
19:29:18

förlorad ängel
Denna vecka är första veckan med hela vanliga lektioner, tycker denna vecka har gått väldigt fort och det känns skönt att ha kommit in i rutinerna igen så man har någonting att göra på dagarna. 
Denna vecka har jag köpt färg till mitt rum som jag ska måla om JIPPI .. 
Så idag har jag städat och lite i mitt rum och imorgon blir det att fortsätta med det så får sova i vardagsrummet. 
Hoppas på att iallafall börja måla på lördag :), 
idag läste jag ut boken jag lånade " Fallen ängel" och började precis med andra boken som är en uppföljare "förlorad ängel" ni som inte läst böckerna! Gör det! 
Ska ta tag i bloggningen igen och starta en frågestund denna vecka i think :) 
 
 
 

Kommentar:
#1: Alice

sv: allt bra med dig idag?

2013-08-31 @ 11:22:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: