2013-02-05
17:06:51

million voices
Kort dag idag, slutade vid 20 över 1, Sista lektionen hade jag biologiprov om sex och samlevnad, Gick hyffsat bra, skriv jätte mycke oså, Hoppas jag får ett bra resultat ^^ 
Håller nu på att hjälpa mamma med tvättstugan. Långdag imorgon, Skola, Kyrkan bingo. 
Så blir nog ett inlägg imorgon kväll.. Den 2e mars ska jag åka in till stan och fira min storasyster som blir 17 år den 27e. Hon, jag och typ 12 andra Ska köra laserdom i 2 timmar ( första gången för mig ) Och sen äta någonstans på stan.. 
Och den 15 så kommer antagligen hennes hund hit så ska jag ha hand om henne fredag - tisdag :) 
Kommer bli skojj : ) 
 

Kommentarer:
#1: Sandra

Aw vilken söt vovve. :) Laserdom låter skitkul, aldrig testat jag heller men.. Hoppas provet gick bra!

Sv; Ja det är verkligen superskönt att ha ett datum att se fram emot men nu går ju tiden i slowmotion haha vill ju dit nu nu nu! :P

2013-02-06 @ 11:27:42

jätte fin bild :)

2013-02-07 @ 22:18:21
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: