2013-02-11
16:37:00

ride with me

Vem va din första bästis?
Tror det var Sandra

Hur många gånger har du vart riktigt kär?

En gång

Några komplex?
-

Har du flyttat någon gång?
2 grr när jag var liten, samma område, och typ samma hus 

Har du bråkat riktigt stort någon gång?
Hm, har jag nog

Hur ser ditt rum ut?
Orangea väggar oh annars vita möbler, ska måla om rummet men vet ej vilken färg

Favvo mat?
QP meny på McDonalds

Vad som får dig att gråta?
Olika saker

 Vad som får dig lycklig?
Kompisar & när jag är kär.. 

Bästa parfymerna?
Christina Aguliera & Pink sugar

Bästa presenten du fått?
Oj, vet faktiskt inte!

Vad blir du rädd för?
Spindlar :o

Hur många litar du på?
Asså mina föräldrar, men typ ingen. Går ej att lita på folk .. 

Några piercingar?
nope

Tycker du om ditt utseende?
nope

Vad vill du bli när du blir stor?
Ingen aning, tror hålla på med hundar oså . 

 

Kommentar:

Kul att få veta lite mer om dig :) Vad för sorts yrke med hundar vill du ha?

Sv; Tack så mycket vännen! Hade ett otroligt bra besök, var helt underbart. :) Men nu saknar jag redan ihjäl mig efter honom! haha

2013-02-12 @ 17:51:07
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: