2013-02-14
14:15:12

Skriver av mig ...
Blir ingen maisy i en vecka lr så eftersom att min syster ringer i sista minuten ... 
Aja .. Känns som mitt liv  håller på att vända sig igen.. 
Från bra, till dåligt ... 
Mobilen får en spricka, min syster ringer i sista minuten & förstör för mig. 
Nu när jag mått så jävla bra & verkligen har klättrat upp till sista trappsteget så ramlar jag ner igen..
Som vanligt, Bara att vänja sig att det alltid kommer att vara så. Min Alla hjärtans dag förstöd nu då... 
Alltid mig, just mig. Ingen annan... Gud vill inte att jag ska må bra, gud vill att jag ska vara sur & att mitt liv ska vara förstört .. Vad har jag gjort eftersom att jag måste straffas? Önskade att man aldrig kunde må dåligt, Att man bara kunde må bra & vara glad!, Men nej, nej. Vem skapade denna ondskan att vara sur, ledsen & helt förstörd. Den personen är inte min favorit iallafaall.. Önskade att man inte hade några onda känslor. Att man bara kunde må bra & leva livet lix ... Men åååh. Varför ska det vara såhär .. Straffa mig nu, & inte hela tiden. Vill bara vara vara glad & må bra... Tänker inte må såhär nu när jag mått så jävla bra så jävla länge. Ingen har förstört & gjort mig ledsen men nu är det förstör som vanligt asså ... Detta år började iallafall inte bra .. 
Får se om jag har någon lust att blogga just nu. Men det lär väll märkas ...... 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: