2013-01-27
18:58:08

Upside down
Oj förlåt för dåligt uppdatering ... 
Men igår så åkte jag skridskor i typ 2 timmar och slappa lite sen Var jag uppe hos grannen  där vi typ hade " fest " 
Jag drack ingenting. Eftersom jag inte gillart .. 
Sedan Idag har jag inte orkar blogga eftersom jag har så himla ont i ryggen oså efter igår och har bara legat i sängen med en kompis och kollat film. Hon har nu gått hem och ätit och kommer sen tillbaka. 
Vi har kollat på Big momma's house 1 och ska snart se klart på tvåan och sen se trean oxå.. 
Imorgon blir det skola iallafall. Var bara i skolan en dag förra veckan och imorgon Slutar 20 över 4 så blir inte så bloggande då heller. Men försöker så bra som möjligt att blogga så mycket som helst. Så fort jag får tid alltså :) 
 
Hoppas alla hade en bra helg!
Bjuder på en himla gammal bild .. 

Kommentarer:

Vinnaren av veckans blogg är nu utsedd, kika in och se om det var du! Annars kommer en ny chans i morgon, kram <3

2013-01-27 @ 21:30:53
#2: Emilia

Hej kika in på bloggen och se om du vann veckans blogg :) redan imorgon startar det igång på nytt!

2013-01-27 @ 21:40:29
#3: angelica

Fin blogg, allt bra? ha en bra vecka!

2013-01-27 @ 21:55:35
#4: Emma

Jag har svarat på dina frågor nu :) Om du vill får du gärna ställa flera frågor ^^

Ååh va roligt att åka det! gud det har inte jag gjort på typ 10 år. haha! hoppas du blir bättre snart!

Kram!

2013-01-28 @ 00:23:42
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: