2013-03-10
20:57:01

homeagian
Heelllluuu... 
Fredag : I fredags gick jag upp vid 6 -.- Jag fixade mig oså, sen så lade jag in första tvätten i tvättstugan innan jag skulle gå till skolan. Ganska chill skoldag men typ lång :oo Hade oförberett prob ( failade totalt) & hade oxå musikprov ( failade ). Sen hämtade pappa mig vid 10 över 3. Då åkte vi hem och jag packade oså. Sedan åkte vi till Resecetrum jag Ikis & Sandra. Vi gick in på Café Järnvägen och åt en varsin pomme tallrik. Sedan gick vi bort till bussterminalen ( där man åker till olika ställen ) Där stod folk & så. Sedan kom bussen som vi åkte med till Småland, Aneby. Ganska nice på bussen hade vi iallafall. När vi kom fram till Gransnäs där utbildningen var så fick vi reda på vart rummen var oså & sen åt vi mat. Sen ner till stugan där vi skulle sova. Delade rum med Sandra, Ikis & Lollo. Fett nice. Dunkade musik oså ^^ 
 
Lördag : gick upp vid halv 9 ungefär åt frukost snabbt ^^, Sedan hade vi föreläsning. ( Gunlög & Simon ) Mor & son .. De sade väldigt bra saker och massor sådant. Gjorde roliga övningar och hade typ teater om olika saker som är väldigt viktiga !! Aja dom hade bra föreläsning osv osv . Sedan framemot kvällen så kom det en tjej som hette Amina. Som oxå hade föreläsning & berättade om när hon var i Brasilien ^^ Fett bra föreläsning ( grym tjej ) Och hon hade med sig 2 st män från Brasilien :D  Efter hon hade pratat så såg vi en stund på Melodifestivalen, Ganska nice. Och Robin gick ju´vidare :D 
 
Söndag : gick upp vid 8 kanske. Fixade oss snabbt , åt frukost och bara gjorde lite saker oså . Sen vid 1 åkte vi hem !! Så nu är jag hemma ;D: 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: